Krajane.cz - Belgie | Británie | Francie | Německo | Nizozemsko | Lucembursko | Rakousko | Španělsko | Švýcarsko | USA
Vítaj hosť | Užívateľ: Heslo: Auto-prihlásenie: | Registruj sa! | Heslo? | cz sk en
 
Strán: [1]   Dole
 
Autor Téma: práca v call centre  (Prečítané 16364 krát)
kataleena



Karma: 1
Príspevkov: 1


« : Október 21, 2014, 10:47:10 am »

Ahojte,

chcela by som vedieť, či niekto pracoval v Nemecku v call centre.

Ak áno, tak ma zaujímali podmienky práce, najmä nasledovné veci:

1. ak máte taký typ práce, že voláte rôznych ľuďom a ponúkate im produkty, máte tam nejaké kritériá, ktoré musíte splniť? Napríklad máte na hovor len obmedzený čas? Trebárs na jedného "zákazníca" len 10 min?

Máte dopredu daný počet zákazníkov, ktorý musíte prehovoriť na daný produkt? Teda, ak čojaviem v mesiaci nepredáte 100 ľudom produkt M-smart, tak budete vyhodení?

2. Máte počas telefovania dostatočný prístup do zákazníkovej databázy? V prípade, že napríklad chce vedieť nejaké nejasnosti ohľadom telefonného účtu a podobne.

3. Je možnú túto prácu (myslím teraz konkrétne telefonovanie a ponúkanie produktov robiť i z domu? )

Prípadne musíte splniť nejaké iné podmienky ako tie, čo som spomenula?


Zaznamenané
Strán: [1]   Hore
 
 
Skočiť na:  

Poháňané MySQL Poháňané PHP Krajania.sk | Poháňané SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Validné XHTML 1.0! Validné CSS!

Impressum (Pravidla stránky) | Kontakt | Krajania.sk © 2014
Krajania.sk - Slováci žijúci v zahraničí.

Odkazy